MULTI-SEAL je hmota kašovité konzistence, která se přes ventil vtlačí do pneumatiky (v množství dle velikosti kola) a v případě defektu zaplní otvor (až 15mm v průměru) a zabrání úniku vzduchu. Vozidlo pokračuje v práci. Bez prostojů jinak nutných k provedení opravy.
Jak to funguje?
Po naplnění kola a jeho otáčení při jízdě, přilne MULTI-SEAL vlivem odstředivé síly k vnitřnímu obvodu pláště. V případě, že dojde k průpichu, zatěsní otvor okolo předmětu. Po vytržení předmětu z pneumatiky je hmota do otvoru strhávána unikajícím vzduchem. Vlákna a plnivo okamžitě otvor utěsní a k dalšímu poklesu tlaku v pneu nedochází.
Jak se kolo plní?
Pneumatika se běžně nasadí na disk a nahustí. Po naskočení patek se vyjme ventilová vložka, na ventil se nasadí plnicí pumpa MULTI-SEAL. Pumpa má určitý vnitřní objem (lze regulovat zarážkou-omezovačem zdvihu pístu). Pumpa je vsazena do nádoby s MULTI-SEALEM. Podle rozměru pneumatiky vyčtete z přiložené tabulky kolikrát musíte pumpu naplnit a vyprázdnit do kola. Kolo naplníte, očistíte ventil, vsadíte ventilovou vložku a nahustíte na doporučený tlak. Toť vše.
Kde je možné kolo naplnit?
Jedna možnost je kolo dopravit do našeho servisu, kde kolo napočkání naplníme a odešleme zpět k Vám. Druhá možnost je oslovit kterýkoliv servis v okolí a my rádi po dohodě MULTI-SEAL dodáme k použití.